preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Knjižnica
  
Pročitaj nas...
 
 
U knjižnici radi naša knjižničarka Maja Milanović Cvjetković. Ona nam je kratko napisala nekoliko stvari o knjigama i knjižnici koje svi moramo znati.
 
Knjižnica danas posjeduje oko 7000 knjiga, za učenike i nastavnike.
 
 Što ne vole knjige?
 
  1. Ne vole da miševi posjećuju knjižnicu.
  2. Ne vole da djeca ne vraćaju knjige.
  3. Ne vole da im se prave ušesa na rubovima stranica.
  4. Ne vole da ih diraju nečisti prsti.
  5. Ne vole da se po njima šara ili crta.
  6. Ne vole da ih ne čitaju.
  7. Ne vole da ih ne vole.
 Kako se ponašati u knjižnici?
 
U knjižnici slobodno možeš razgledati knjige, ali svaku vrati na mjesto.

Trebaš li određenu knjigu, razgovijetno zamoli bibliotekara (knjižničara).

Želiš li pročitati neku dobru knjigu, upitaj za savjet bibliotekara.

Posuđene knjige vrati na vrijeme (15 dana).

Ne posuđuj drugome posuđenu knjigu.

RASPORED POSJETA KNJIŽNICI

 




Rječnik manje poznatih riječi
Prikaži sve izraze koji započinju slovom:
B  D  H  I  J  K  M  O  P  R  S  U  Z 
ili prikaži SVE izraze u rječniku (ukupno: 24 izraza)
prikaži samo izraze, bez opisa

Potraži izraz:


Aktivnosti knjižničara u tekućoj školskoj godini

Započeo je projekt "Knjižnični ruksak"

Prvoga dana mjeseca ožujka ruksak s knjigama stigao je u treće razrede i time smo označili početak projekta „Knjižnični ruksak“. Cilj projekta je poticanje čitanja i razvoj tehnike čitanja na način da se roditeljima ukaže na važnost čitanja pred djecom i s djecom. Drugi cilj projekta je ukazati na ulogu školskog knjižničara u poticanju čitanja i razvoja čitalačke pismenosti.


U ovom projektu knjižnična naprtnjača „putuje“  od obitelji do obitelji, od učenika do učenika. Svakog ponedjeljka i četvrtka,  jedan od učenika 3. razreda Škole dobiva naprtnjaču, u kojoj se nalazi 8 knjiga koje se inače ne nalaze na popisu obavezne lektire. Naprtnjaču odnosi kući i tijekom sljedeća tri dana čita knjige iz naprtnjače zajedno sa svojom obitelji. U čitanje se mogu uključiti svi članovi obitelji, tj. svi koji provode slobodno vrijeme s učenikom. Treba napomenuti da nije potrebno pročitati sve knjige, već  izabrati ponešto zanimljivo, odvojiti vrijeme za čitanje sa svojim djetetom. Nakon čitanja,  učenik zapisuje svoje dojmove u bilježnicu dojmova koja se nalazi u naprtnjači. Nakon što donese naprtnjaču (ponedjeljak/četvrtak) u školu, učenik pred cijelim razredom i knjižničarkom ispriča ili pročita svoje dojmove čitanja u obitelji.

 U naprtnjači se nalazi 8 zanimljivih knjiga iz različitih područja (roman ili priča za djecu, zbirke pjesama za djecu, roman ili zbirka pjesama za roditelje, slikovnica za djecu s teškoćama u čitanju, popularno-znanstveni priručnik, priručnik za odgoj djece, priručnik za kvalitetno provođenje slobodnog vremena i popularno napisana knjiga o hrvatskoj kulturi, tradiciji ili povijesti). Neke knjige su namijenjene samo roditeljima, neke samo djeci, a neke za zajedničko čitanje.

KNJIŽNIČNI  RUKSAK:

Ruksak u kojemu je 8 knjiga učenik odnosi u svoju obitelj na 3 dana. Svi zajedno čitaju te knjige na nekoliko načina: 1. POLA JE, POLA TI, 2. JA ČITAM MAMI I TATI, 3. MAMA ILI TATA ČITAJU MENI, 4. ČITAMO SVI ZAJEDNO, SVATKO SVOJU KNJIGU, 5. RAZGOVARAMO, CRTAMO I PREPRIČAVAMO PROČITANO, te pišemo dojmove. Nakon napisanih dojmova učenik donosi ruksak u školu i prvih 10ak minuta na satu hrvatskog jezika prepričava lijepe doživljaje.

Na ovaj način djecu se uključuje u model čitanja radi razonode s ciljem razvoja tehnike (vještine) čitanja. Roditeljima se skreće pozornost na činjenicu koliko je nezamjenjivo da tijekom nižih razreda budu uzor djeci u čitanju. Isto tako ukazuje im se na važnost svladavanja tehnike čitanja, upućuje ih se kako da pomognu svojoj djeci u svladavanju čitanja.

knjižničarka Maja Milanović Cvjetković



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 1. 3. 2018.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju