preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Integrirani dan voda u našoj školi

 

Svjetski je dan voda - 22. 3. U našoj školi organizirali smo nastavu u obliku integriranog dana. Ovdje pogledajte što smo sve radili toga dana, kao i radove učenika s nastave Informatike a koji su vezani uz vodu - njihove igrice, edukativne prezentacije, filmove, brošure. Time i nakon Svjetskog dana voda nastavljamo obilježavati međunarodnu godinu suradnje na području voda.

Naše radove smo sistematizirali i prijavili na natječaj "Najmlađi za vode Hrvatske" koji se provodi od strane Hrvatskih voda.

Ovdje preuzmite Test - znanje za okoliš i provjerite koliko ste "zeleni", koliko vas se tiču ekološki problemi - problemi zaštite okoliša. Test smo pronašli u Eko kalendaru i za vas su ga prepisali i uredili učenici dodatne nastave informatike.

I ne zaboravi stih iz naše eko himne - ŠTEDI VODU, PRATI MODU, BUDI IN I VOZI SE NA PLIN...

Vijesti

Matematika

Učenici 5. razreda i učiteljica Kata Ordanić na satu matematike povodom Svjetskog dana voda učili su Proširivanje i skraćivanje razlomaka, a učenici osmih razreda Volumen valjka. Kako su u to uključili i vodu pročitajte u nastavku.


5. razred

Cilj: mjerenjem količine vode doći do spoznaje proširivanja i skraćivanja razlomaka

Aktivnosti:

  • mjerenjem i prelijevanjem vode pomoću čaša iz veće u manje i obrnuto, te zapisivanjem pomoću razlomaka potaknuti učenika na zaključivanje i oučavanje jednakosti razlomaka
  • iz zapisa definirati:
    • jednakost razlomaka
    • proširivanje razlomaka
    • skraćivanje razlomaka
  • primjeniti stečeno znanje na primjerima iz života
    • kapanje vode iz slavine - gubitak vode
    • korisno korištenje vode - zatvaranje slavine kod pranja ruku, zubi, tuširanja i slično

 


8. razred

Cilj: mjerenjem i izračunom ispitati zalihe vode u bunarima; naučiti kontrolirati potrošnju vode te potrošnju električne energije i čuvanje istih

Aktivnosti:

  • pregledati podatke i tablice učenika koje su prikupili na terenu te ih po potrebi dopuniti (Učenici su u svakom selu trebali odabrati 15 bunara, izmjeriti njihovu dubinu, promjer i dubinu vode. Učenici su mjerili i vrijeme pranja ruku, zubi, tuširanje te količinu vode koja se potroši kao i temperaturu tople vode.)
  • na osnovu prikupljenih podataka svaka će grupa popunjavati ostale kolone u svojim tablicama i raditi izračune
  • grupe će prezentirati svoj uradak i donijeti određene zaključke:
    • Kolika nam je zaliha vode u bunarima
    • kolika nam je dnevna potrošnja
    • koliko dugo bi ta zaliha trajala da ne dotiče nova voda
    • koliko dnevno u prosjeku trošimo hladne vode (sobne temperature), a koliko tople vode
    • koliko nam za toplu vodu treba električne energije
    • koliko za tu energiju trebamo platiti




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 3. 4. 2013.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju