preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Integrirani dan voda u našoj školi

 

Svjetski je dan voda - 22. 3. U našoj školi organizirali smo nastavu u obliku integriranog dana. Ovdje pogledajte što smo sve radili toga dana, kao i radove učenika s nastave Informatike a koji su vezani uz vodu - njihove igrice, edukativne prezentacije, filmove, brošure. Time i nakon Svjetskog dana voda nastavljamo obilježavati međunarodnu godinu suradnje na području voda.

Naše radove smo sistematizirali i prijavili na natječaj "Najmlađi za vode Hrvatske" koji se provodi od strane Hrvatskih voda.

Ovdje preuzmite Test - znanje za okoliš i provjerite koliko ste "zeleni", koliko vas se tiču ekološki problemi - problemi zaštite okoliša. Test smo pronašli u Eko kalendaru i za vas su ga prepisali i uredili učenici dodatne nastave informatike.

I ne zaboravi stih iz naše eko himne - ŠTEDI VODU, PRATI MODU, BUDI IN I VOZI SE NA PLIN...

Vijesti

Biologija

Na satu Biologije povodom Svjetskog dana voda učenici sedmih razreda obrađivali su temu: Vrste onečišćenja i pročišćavanje otpadnih voda, a učenici osmih razreda Voda u našem tijelu.


7. razred

Cilj - objasniti važnost očuvanja vode kao važnu komponentu u opstanku čovjeka i drugih vrsta živih bića; navesti vrsta onečišćenja i zagađenja, opisati primjere ugroženosti vodenih ekosustava u vlastitoj o okolini, prepoznati na fotografijama vrste onečišćenja, opisati posljedice zagađenja vode za vodene ekosustave, povezati uništenje ekosustava voda sa zdravljem i potrebama čovjeka

Aktivnosti:

  • motivacijski razgovor
  • usmeno izlaganje  uz prikaz fotografija onečišćenja i zagađenja
  • podjela zagađenja na mehanička, biološka, kemijska
  • podjela učenika u grupe koji izrađuju plakate
    • 1. grupa - Utjecaj ispuštanja komine nakon pečenja rakije u potok
    • 2. grupa - Ispuštanje kanalizacijskih voda u more - problem cvjetanja mora
    • 3. grupa - Izrada nacrta uređaja za pročišćavanje otpadnih voda
    • 4. grupa - Kako onečišćenje voda utječe na naše zdravlje (primjer Miamata bay)
    • 5. grupa - Kako probuditi svijest o važnosti očuvanja vodenih ekosustava kod lokalnog stanovništva?
  • izlaganje i interpretacija plakata


8. razred

Cilj: uočiti prisutnost vode u važnim biokemijskim procesima našeg tijela

Aktivnosti:

  • motivacijski razgovor
  • ponavljanje kemijskih i fizikalnih osobina vode
  • usmeno izlaganje uz postavljanje pitanja učenicima -  voda u tkivima čovjeka i biokemijskim reakcijama u ljudskom tijelu
  • računanje postotka vode u pojedninim tkivima čovjeka
  • zašto smo žedni kad slučajmo popijemo morsku vodu ili jedemo slanu hranu?
  • ponavljanje


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 3. 4. 2013.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju