preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Integrirani dan voda u našoj školi

 

Svjetski je dan voda - 22. 3. U našoj školi organizirali smo nastavu u obliku integriranog dana. Ovdje pogledajte što smo sve radili toga dana, kao i radove učenika s nastave Informatike a koji su vezani uz vodu - njihove igrice, edukativne prezentacije, filmove, brošure. Time i nakon Svjetskog dana voda nastavljamo obilježavati međunarodnu godinu suradnje na području voda.

Naše radove smo sistematizirali i prijavili na natječaj "Najmlađi za vode Hrvatske" koji se provodi od strane Hrvatskih voda.

Ovdje preuzmite Test - znanje za okoliš i provjerite koliko ste "zeleni", koliko vas se tiču ekološki problemi - problemi zaštite okoliša. Test smo pronašli u Eko kalendaru i za vas su ga prepisali i uredili učenici dodatne nastave informatike.

I ne zaboravi stih iz naše eko himne - ŠTEDI VODU, PRATI MODU, BUDI IN I VOZI SE NA PLIN...

Vijesti

Priroda

Na nastavi prirode učenici petih razreda učili su Svojstva vode, a učenici šestih razreda Obilježja kopnenih voda. Pogledajte što su sve naučili predvođeni učiteljem Goranom Vincetićem.


5. razred

Cilj: uočiti nekoliko najvažnijih osobina vode

Postignuća učenika nakon sata:

navesti najvažnija svojstva vode - otapalo, tri agregatna stanja, isparavanje, temperatura vode; objasniti sastav mineralne vode  s naljepnice, opisati kružni tok vode na primjeru iz svakodnevnog života, navesti svojstva pitke vode

Aktivnosti:

  • motivacijski razgovor
  • praktični radovi koje odrađuju učenici
    • voda je otapalo
    • sastav mineralne vode
    • tlak i uzgon
    • mjerenje temperature vode
    • utjecaj oblika na plovnost tijela u vodi
  • razgovor , pisanje zaključaka i crtanje
  • rješavanje radnog listić  - Kružni tok vode i zajednička analiza
  • problemski zadaci
    • Zašto je riba s trbušne strane svjetle, a s leđne strane tamne boje?
    • Zašto u perilicu rublja ubacujemo tablete kao što je Calgon?
    • Zašto je zima blaža i toplija u krajevima uz more?
    • Zašto kišno ljeto nepovoljno utječe na berbu soli?

6. razred

Cilj: navesti karakteristike kopnenih voda u usporedbi s morskim vodama

Postignuća učenika nakon sata:

navesti osnovna kemijska i fizikalna svojstva vode (agregatna stanja, prozirnost, sastav, temperatura, svjetlost); objasniti kružni tok vode u prirodi, obrazložiti razlike u svojstvima vode na kopnu i morske vode, navesti razliku u količine slatke i slane vode na Zemlji, prepoznati najvažnije slatkovodne sustave u našoj domovini, navesti koristi i važnost vode za čovjeka

Aktivnosti:

  • uvod  u sat - skica, razgovor
  • u paru učenici rješavaju radne listove oslanjajući se na presznanje stečeno prilikom obrade prethodnih sadržaja
  • provjera rada učenika - zajedničko komentiranje odgovora
  • prikaz fotografija kopnenih voda
  • dogovor o daljnjim aktivnostima


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 3. 4. 2013.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju