preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Integrirani dan voda u našoj školi

 

Svjetski je dan voda - 22. 3. U našoj školi organizirali smo nastavu u obliku integriranog dana. Ovdje pogledajte što smo sve radili toga dana, kao i radove učenika s nastave Informatike a koji su vezani uz vodu - njihove igrice, edukativne prezentacije, filmove, brošure. Time i nakon Svjetskog dana voda nastavljamo obilježavati međunarodnu godinu suradnje na području voda.

Naše radove smo sistematizirali i prijavili na natječaj "Najmlađi za vode Hrvatske" koji se provodi od strane Hrvatskih voda.

Ovdje preuzmite Test - znanje za okoliš i provjerite koliko ste "zeleni", koliko vas se tiču ekološki problemi - problemi zaštite okoliša. Test smo pronašli u Eko kalendaru i za vas su ga prepisali i uredili učenici dodatne nastave informatike.

I ne zaboravi stih iz naše eko himne - ŠTEDI VODU, PRATI MODU, BUDI IN I VOZI SE NA PLIN...

Vijesti

Hrvatski jezik

Kuda je nestala mala voćka poslije kiše istražili su učenici petih razreda na satu Hrvatskog jezika s učiteljicom Monikom Kovarbašić.

 


Zadaci: Spoznavanje vrijednosti prirode, njezinih ljepota i sklada koji čovjeku nudi osjećaj spokoja i zadovoljstva; osposobljavanje za izražavanje.doživljavanje, senzibiliziranje za estetsku stvarnost, razvijanje pjesničkog sluha.

Aktivnosti:

  • čitanje/krasnoslov unaprijed pripremljenih pjesama s motivima kiše, vode, kapljice i prisjećanje na pjesnike kojima su ti motivi bili poticaj za pisanje umjetničkih djela
  • izrada plakata na kojem je voćka u punom cvatu
  • razgovor o ljepoti voćke, učenici je opisuju i uočavaju sve njezine estetske vrijednosti
  • posebna se pozornost posvećuje motivu kapljice na grančici
  • učenici podijeljeni u skupine dobivaju Cesarićevu pjesmu "Voćka poslije kiše" kao literarni predložak za daljnji rad
  • izrađuju zamišljenu voćku poslije kiše za plakat
  • pored voćke, stilski analiziraju pjesmu po zadanim komponentama - vrsta pjesme, tema, motivi, uspoređuju 1. i 2. strofu i objašnjavaju njihov odnos, određuju vrstu stiha, strofe te obraćaju pozornost na preneseno značenje pjesme
  • svaka skupina dobiva drugačiji tekst o kiši u narodnim vjerovanjima te čita i sažima mit koji će poslije prezentirati razredu
  • učenici u skupinama stvaraju neobične "kišne" riječi uz otkrivanje njihova značenja (pr. kišomlat - predmet koji tjera kišu, kišoljub, kišojed, kišomlaz..)
  • sve aktivnosti učenici sažimaju na plakat uz pisanje važnih eko-poruka
  • plakatu daju naslov - Gdje je nestala mala voćka poslije kiše?, Kako da naš planet ponovo zablisa kao mala voćka poslije kiše?)
  • grupe predstavljaju svoje plakate
  • ponavljanje bitnih eko-poruka do kojih su skupine došle istražujući tekstove o vodi



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 3. 4. 2013.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju