preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Integrirani dan voda u našoj školi

 

Svjetski je dan voda - 22. 3. U našoj školi organizirali smo nastavu u obliku integriranog dana. Ovdje pogledajte što smo sve radili toga dana, kao i radove učenika s nastave Informatike a koji su vezani uz vodu - njihove igrice, edukativne prezentacije, filmove, brošure. Time i nakon Svjetskog dana voda nastavljamo obilježavati međunarodnu godinu suradnje na području voda.

Naše radove smo sistematizirali i prijavili na natječaj "Najmlađi za vode Hrvatske" koji se provodi od strane Hrvatskih voda.

Ovdje preuzmite Test - znanje za okoliš i provjerite koliko ste "zeleni", koliko vas se tiču ekološki problemi - problemi zaštite okoliša. Test smo pronašli u Eko kalendaru i za vas su ga prepisali i uredili učenici dodatne nastave informatike.

I ne zaboravi stih iz naše eko himne - ŠTEDI VODU, PRATI MODU, BUDI IN I VOZI SE NA PLIN...

Vijesti

Geografija

Na satu Geografije povodom Svjetskog dana voda učenici petih i šestih razreda s učiteljem Ivanom Adžićem proučavali su prirodno zaštićena područja Amerike kojima je voda najznačajniji element, proučavali su vode stajaćice i tekućice, a bili su i na terenu. Pogledajte...


Zadaci nastave:

suradničim oblikom učenja imenovati i objasniti prirodno zaštićena područja Amerike kojima je voda najznačajniji element (Yellowstone, Grand Canyon, Amazona, Iguazu slapovi). Objasnit kako neravnomjerni raspored voda u prirodi utječe na živi svijet, za vode stajaćice i tekućice navesti primjer njihove važnosti, nabrojati najveće onečišćivače potoka, rijeka, jezera i mora te predložiti mjere za njihovu zaštitu.

ukazati na potrebu zaštite prirode i brigu za njezino razumno korištenje, razvijati ekološku svijest o očuvanju prirode, a posebice zaštićena područja.

Aktivnosti:

  • u grupama izraditi plakat na zadanu temu i sa zadanim materijalima
    • 5. razred - kako neravnomjeran raspored voda u prirodi utječe na živi svijet.  Za vode stajaćice i tekućice navode primjere njihove važnosti, nabrajaju najveće onečišćivače te predlažu mjere za njihovu zaštitu. Objašnjavaju kruženje vode u prirodi, isparavanje, kondenzaciju te agregatna stanja vode
  • učenici izrađuju plakate u skupinama, a nakon toga ih prezentiraju i zajednički ocjenjuju
    • 5. a razred - izlazak na teren do potoka Šumetlica. Uočavanje na koji način tekućice usijecaju reljef i oblikuju svoju dolinu, određivanje lijeve i desne strane tekućice, mjerenje temperature zraka u razredu i na obalama potoka
  • 6. razred - izrada plakata na temu nacionalnih parkova Amerike (Yellowstone, Grand Canyon, Amazona, Iguazu slapovi). Uočavanje nemjerljive važnosti vode u njihovom izgrađivanju.

 

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 2. 4. 2013.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju