« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Svjetski je dan voda - 22. 3. U našoj školi organizirali smo nastavu u obliku integriranog dana. Ovdje pogledajte što smo sve radili toga dana, kao i radove učenika s nastave Informatike a koji su vezani uz vodu - njihove igrice, edukativne prezentacije, filmove, brošure. Time i nakon Svjetskog dana voda nastavljamo obilježavati međunarodnu godinu suradnje na području voda.
Naše radove smo sistematizirali i prijavili na natječaj "Najmlađi za vode Hrvatske" koji se provodi od strane Hrvatskih voda.
Ovdje preuzmite Test - znanje za okoliš i provjerite koliko ste "zeleni", koliko vas se tiču ekološki problemi - problemi zaštite okoliša. Test smo pronašli u Eko kalendaru i za vas su ga prepisali i uredili učenici dodatne nastave informatike.
I ne zaboravi stih iz naše eko himne - ŠTEDI VODU, PRATI MODU, BUDI IN I VOZI SE NA PLIN...
Geografija
Na satu Geografije povodom Svjetskog dana voda učenici petih i šestih razreda s učiteljem Ivanom Adžićem proučavali su prirodno zaštićena područja Amerike kojima je voda najznačajniji element, proučavali su vode stajaćice i tekućice, a bili su i na terenu. Pogledajte...
Zadaci nastave:
suradničim oblikom učenja imenovati i objasniti prirodno zaštićena područja Amerike kojima je voda najznačajniji element (Yellowstone, Grand Canyon, Amazona, Iguazu slapovi). Objasnit kako neravnomjerni raspored voda u prirodi utječe na živi svijet, za vode stajaćice i tekućice navesti primjer njihove važnosti, nabrojati najveće onečišćivače potoka, rijeka, jezera i mora te predložiti mjere za njihovu zaštitu.
ukazati na potrebu zaštite prirode i brigu za njezino razumno korištenje, razvijati ekološku svijest o očuvanju prirode, a posebice zaštićena područja.
Aktivnosti:
- u grupama izraditi plakat na zadanu temu i sa zadanim materijalima
- 5. razred - kako neravnomjeran raspored voda u prirodi utječe na živi svijet. Za vode stajaćice i tekućice navode primjere njihove važnosti, nabrajaju najveće onečišćivače te predlažu mjere za njihovu zaštitu. Objašnjavaju kruženje vode u prirodi, isparavanje, kondenzaciju te agregatna stanja vode
- učenici izrađuju plakate u skupinama, a nakon toga ih prezentiraju i zajednički ocjenjuju
- 5. a razred - izlazak na teren do potoka Šumetlica. Uočavanje na koji način tekućice usijecaju reljef i oblikuju svoju dolinu, određivanje lijeve i desne strane tekućice, mjerenje temperature zraka u razredu i na obalama potoka
- 6. razred - izrada plakata na temu nacionalnih parkova Amerike (Yellowstone, Grand Canyon, Amazona, Iguazu slapovi). Uočavanje nemjerljive važnosti vode u njihovom izgrađivanju.
Institucije |
• MZOS |
• Carnet |
• Portal Škole |
• HSIN |
• AZOO |
• NCVVO |
• Office 365 |
Tražilice |
• Yahoo |
• AskForKids |
Priroda |
• PP Papuk |
• PP Kopački rit |
• NP Paklenica |
• NP Plitvička jezera |
• NP Risnjak |
• NP Brijuni |
• NP Mljet |
• NP Sjeverni Velebit |
• NP Krka |
• NP Kornati |
Časopisi |
• Enter |
• BUG |
• VIDI |
• Meridijani |
• PC CHIP |