preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
RASPOREDI
Kada zvono zvoni?

1. sat: 07:30 - 08:15
2. sat: 08:20 - 09:05
1. veliki odmor
3. sat: 09:20 - 10:05
2. veliki odmor
4. sat: 10:25 - 11:10
5. sat: 11:15 - 12:00
6. sat: 12:05 - 12:50
7. sat: 12:55 - 13:40
8. sat: 13:45 - 14:30

KALENDAR
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

UDŽBENICI

Popis udžbenika
2018./2019.

 

Stvorimo bolji internet zajedno

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Zanimljivi radovi
Vijesti

Matematika

Učenici 5. razreda i učiteljica Kata Ordanić na satu matematike povodom Svjetskog dana voda učili su Proširivanje i skraćivanje razlomaka, a učenici osmih razreda Volumen valjka. Kako su u to uključili i vodu pročitajte u nastavku.


5. razred

Cilj: mjerenjem količine vode doći do spoznaje proširivanja i skraćivanja razlomaka

Aktivnosti:

  • mjerenjem i prelijevanjem vode pomoću čaša iz veće u manje i obrnuto, te zapisivanjem pomoću razlomaka potaknuti učenika na zaključivanje i oučavanje jednakosti razlomaka
  • iz zapisa definirati:
    • jednakost razlomaka
    • proširivanje razlomaka
    • skraćivanje razlomaka
  • primjeniti stečeno znanje na primjerima iz života
    • kapanje vode iz slavine - gubitak vode
    • korisno korištenje vode - zatvaranje slavine kod pranja ruku, zubi, tuširanja i slično

 


8. razred

Cilj: mjerenjem i izračunom ispitati zalihe vode u bunarima; naučiti kontrolirati potrošnju vode te potrošnju električne energije i čuvanje istih

Aktivnosti:

  • pregledati podatke i tablice učenika koje su prikupili na terenu te ih po potrebi dopuniti (Učenici su u svakom selu trebali odabrati 15 bunara, izmjeriti njihovu dubinu, promjer i dubinu vode. Učenici su mjerili i vrijeme pranja ruku, zubi, tuširanje te količinu vode koja se potroši kao i temperaturu tople vode.)
  • na osnovu prikupljenih podataka svaka će grupa popunjavati ostale kolone u svojim tablicama i raditi izračune
  • grupe će prezentirati svoj uradak i donijeti određene zaključke:
    • Kolika nam je zaliha vode u bunarima
    • kolika nam je dnevna potrošnja
    • koliko dugo bi ta zaliha trajala da ne dotiče nova voda
    • koliko dnevno u prosjeku trošimo hladne vode (sobne temperature), a koliko tople vode
    • koliko nam za toplu vodu treba električne energije
    • koliko za tu energiju trebamo platiti




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 3. 4. 2013.

e-Dnevnik


Aktivnosti u razrednim odjelima

PODRUČNE ŠKOLE

Vremenici provjera

ŠMK JELOVNIK

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 


Učenički WEBovi




preskoči na navigaciju