preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
RASPOREDI
Kada zvono zvoni?

1. sat: 07:30 - 08:15
2. sat: 08:20 - 09:05
1. veliki odmor
3. sat: 09:20 - 10:05
2. veliki odmor
4. sat: 10:25 - 11:10
5. sat: 11:15 - 12:00
6. sat: 12:05 - 12:50
7. sat: 12:55 - 13:40
8. sat: 13:45 - 14:30

KALENDAR
« Siječanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

UDŽBENICI
Stvorimo bolji internet zajedno

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Zanimljivi radovi
Vijesti

Hrvatski jezik

Kuda je nestala mala voćka poslije kiše istražili su učenici petih razreda na satu Hrvatskog jezika s učiteljicom Monikom Kovarbašić.

 


Zadaci: Spoznavanje vrijednosti prirode, njezinih ljepota i sklada koji čovjeku nudi osjećaj spokoja i zadovoljstva; osposobljavanje za izražavanje.doživljavanje, senzibiliziranje za estetsku stvarnost, razvijanje pjesničkog sluha.

Aktivnosti:

  • čitanje/krasnoslov unaprijed pripremljenih pjesama s motivima kiše, vode, kapljice i prisjećanje na pjesnike kojima su ti motivi bili poticaj za pisanje umjetničkih djela
  • izrada plakata na kojem je voćka u punom cvatu
  • razgovor o ljepoti voćke, učenici je opisuju i uočavaju sve njezine estetske vrijednosti
  • posebna se pozornost posvećuje motivu kapljice na grančici
  • učenici podijeljeni u skupine dobivaju Cesarićevu pjesmu "Voćka poslije kiše" kao literarni predložak za daljnji rad
  • izrađuju zamišljenu voćku poslije kiše za plakat
  • pored voćke, stilski analiziraju pjesmu po zadanim komponentama - vrsta pjesme, tema, motivi, uspoređuju 1. i 2. strofu i objašnjavaju njihov odnos, određuju vrstu stiha, strofe te obraćaju pozornost na preneseno značenje pjesme
  • svaka skupina dobiva drugačiji tekst o kiši u narodnim vjerovanjima te čita i sažima mit koji će poslije prezentirati razredu
  • učenici u skupinama stvaraju neobične "kišne" riječi uz otkrivanje njihova značenja (pr. kišomlat - predmet koji tjera kišu, kišoljub, kišojed, kišomlaz..)
  • sve aktivnosti učenici sažimaju na plakat uz pisanje važnih eko-poruka
  • plakatu daju naslov - Gdje je nestala mala voćka poslije kiše?, Kako da naš planet ponovo zablisa kao mala voćka poslije kiše?)
  • grupe predstavljaju svoje plakate
  • ponavljanje bitnih eko-poruka do kojih su skupine došle istražujući tekstove o vodi



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 3. 4. 2013.

e-Dnevnik


Aktivnosti u razrednim odjelima

PODRUČNE ŠKOLE

Vremenici provjera

ŠMK JELOVNIK

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 


Učenički WEBovi




preskoči na navigaciju