preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Tražilica
Vijesti

Započeo je „Knjižnični ruksak“

U ponedjeljak 18. veljače ruksak s knjigama stigao je u treće razrede i time smo označili početak projekta „Knjižnični ruksak“. Cilj projekta je poticanje čitanja i razvoj tehnike čitanja na način da se roditeljima ukaže na važnost čitanja pred djecom i s djecom. Drugi cilj projekta je ukazati na ulogu školskog knjižničara u poticanju čitanja i razvoja čitalačke pismenosti.


U ovom projektu ruksak „putuje“  od obitelji do obitelji, od učenika do učenika. Svakog ponedjeljka i četvrtka,  jedan od učenika 3. razreda Škole dobiva ruksak, u kojem se nalazi 12 knjiga koje se inače ne nalaze na popisu obavezne lektire. Ruksak učenik odnosi kući i tijekom sljedeća tri dana čita knjige iz ruksaka zajedno sa svojom obitelji. U čitanje se mogu uključiti svi članovi obitelji, tj. svi koji provode slobodno vrijeme s učenikom. Treba napomenuti da nije potrebno pročitati sve knjige, već  izabrati ponešto zanimljivo, odvojiti vrijeme za čitanje sa svojim djetetom. Nakon čitanja,  učenik zapisuje svoje dojmove u bilježnicu dojmova. Kada donese ruksak (ponedjeljak/četvrtak) u školu, učenik pred cijelim razredom i knjižničarkom ispriča ili pročita svoje dojmove čitanja u obitelji.

KNJIŽNIČNI  RUKSAK:

Ruksak u kojemu je 12 knjiga učenik odnosi u svoju obitelj na 3 dana. Svi zajedno čitaju te knjige na nekoliko načina: 1. POLA JA, POLA TI, 2. JA ČITAM MAMI I TATI, 3. MAMA ILI TATA ČITAJU MENI, 4. ČITAMO SVI ZAJEDNO, SVATKO SVOJU KNJIGU, 5. RAZGOVARAMO, CRTAMO I PREPRIČAVAMO PROČITANO, te pišemo dojmove. Nakon napisanih dojmova učenik donosi ruksak u školu i prvih 10ak minuta na satu hrvatskog jezika prepričava lijepe doživljaje.

Na ovaj način djecu se uključuje u model čitanja radi razonode s ciljem razvoja tehnike (vještine) čitanja. Roditeljima se skreće pozornost na činjenicu koliko je nezamjenjivo da tijekom nižih razreda budu uzor djeci u čitanju. Isto tako ukazuje im se na važnost svladavanja tehnike čitanja, upućuje ih se kako da pomognu svojoj djeci u svladavanju čitanja.

knjižničarka Maja Milanović Cvjetković

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 19. 2. 2019.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju