preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Tražilica
Vijesti

Novi EU projekt cerničke škole

Osnovna škola „Matija Gubec“ Cernik nastavila je svoj europski put uključivanjem u još jedan projekt financiran iz IPA IV pretpristupnog fonda.  Škola se uključila kao partner u projekt čiji je nositelj  Udruga Forum za slobodu odgoja iz Zagreba, a ostvaruje se u suradnji sa stručnjacima s Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te još 5 partnerskih škola iz Republike Hrvatske.


Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda „Ulaganje u budućnost“ te Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.

Forum za slobodu odgoja je uz potporu Europske unije,unutar darovnice IPA 2011, 22. kolovoza 2013. godine započeo provedbu  projekta pod nazivom Rane odgojno-obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspješnosti.

Ukupna vrijednost projekta je 121.846,00 € te se provodi u partnerstvu sa 6 osnovnih škola: OŠ Josipa Kozarca Vinkovci, OŠ Ljudevita Gaja Osijek,  OŠ Josipa Matoša Vukovar, OŠ Gvozd, OŠ Matija Gubec Cernik te OŠ Đuro Ester Koprivnica. Aktivnosti će se provoditi na području četiriju županija RH  (Vukovarsko-srijemska, Osječko-baranjska, Sisačko-moslavačka, Koprivničko-križevačka i Brodsko-posavska županija) u trajanju od 18 mjeseci.

Glavni cilj projekta je razvoj rane odgojno-obrazovne intervencije koja će omogućiti jednake obrazovne mogućnosti za  učenike s poremećajima u ponašanju.

Istraživanja su pokazala da rano prepoznavanje djece s poremećajima u ponašanju i rad s njima smanjuje vjerojatnost kasnijih poremećaja. No, u Republici Hrvatskoj se programi za ovakvu djecu najčešće ne provode, iako je poznato da djeca s poremećajima u ponašanju imaju veću vjerojatnost odustajanja od škole i da su rizični za razvoj delikventnih ponašanja. Rane intervencije su važne za prevenciju kasnijih problema i poremećaja te za dugoročni rast i razvoj učenika, kao i kvalitetu njihovog formalnog obrazovanja.

Provedbom projektnih aktivnosti  identificirat će se učenici s poremećajima u ponašanju te njihove potrebe u 6 partnerskih škola. Također, istražit će se jake i slabe strane uključenih škola za ispunjavanje potreba učenika s problemima u ponašanju. Takva evaluacija omogućit će bolje razumijevanje potreba učenika te rješavanje poteškoća vezanih uz provedbu intervencija.

U tu je svrhu 23.11.2013. u prostorijama Osnovne škole „Matija Gubec“ Cernik održana radionica s predavanjima o metodologiji (SWOT-analiza) identificiranja učenika s problemima u ponašanju koju su vodile dr.sc. Dejana Bouillet i dr.sc. Tea Pavin Ivanec s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu i u kojoj su sudjelovali svi učitelji škole.

Koordinator projekta:  Ivan Galić, prof.

 

Fotografije: Ivan Galić



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 3. 12. 2013.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju