preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Vijesti

Pobjednici međunarodnog natjecanja Transform Learning Competition

Jučer je tim naše škole sastavljen od četiri djevojčice osmog razreda: Karle, Ivone, Mile i Petre, sudjelovao na završnoj svečanosti dodjele nagrada i predstavio svoj rad ENDANGERED ANIMALS (Ugrožene životinje) koji je na natjecanju TRANSFORM LEARNING COMPETITION proglašen najboljim u kategoriji HEAL THE WORLD.

 


Prema riječima stručnog ocjenjivačkog žirija, naš je rad odabran kao najbolji zbog inovativnog pristupa i iznimne kreativnosti.

Pozadina natjecanja

Natjecanje je organizirala društvena inicijativa EU Code week uz podršku Europske inicijative i Google-a pod punim nazivom Transformacija učenja: PBL (Project Based Learning – Učenje bazirano na projektima), programiranje i umjetna inteligencija za održivost i inkluziju. Radi se o inicijativi između Google-a i European Schoolnet-a koja je započela s MOOC-om, otvorenim online tečajem Computer science with Google (Računalne znanosti s Googleom) i nastavila se s EDU-hakatonom s Google-om — događajem na kojem su timovi edukatora iz različitih zemalja osmislili i razvili četiri inspirativna scenarija učenja usmjerena na:

  1. Inovativne pedagoške pristupe poučavanju programiranja
  2. Vizualno programiranje
  3. 3D, proširena stvarnost (AR) i virtualna stvarnost (VR)
  4. Umjetna inteligencija (AI)

Nakon izrade navedenih scenarija poučavanja, na natjecanje su se prijavila 104 tima iz 21 zemlje. Natjecanje je uspješno završilo 30 timova iz 12 zemalja. Tim naše škole sastavljen od učenica osmog razreda: Ivona Knežević, Karla Mihajlović, Petra Kulić i Mila Matošević, radio je na projektu Vizualnog programiranja pod nazivom Heal the World.

Djevojke su odabrale temu Ugrožene životinje. Koristili smo pristup učenja temeljenog na problemima koji zahtijeva širi skup vještina rješavanja problema, poput brainstorminga za početak rješavanja problema, refleksije, artikulacije problema i rješenja, samoprocjene, vježbanja aktivnog slušanja i drugih komunikacijskih vještina što sve čini vještine potrebne današnjem tržištu rada. Projektno istraživanje započele su odabirom ključnih pitanja na koja su kasnije tražile odgovore i prezentirale ih u obliku Genially prezentacije u koju su umetnule i ostale digitalne radove koje su izradile. Na završnoj dodjeli nagrada, gdje su proglašene pobjednicama u svojoj kategoriji, predstavile su svoj rad u tri minute na engleskom jeziku i izmamile pljesak i oduševljenje svih prisutnih, a ovdje donosimo hrvatski prijevod njihovog izlaganja:

„Ključna pitanja na koja smo željele pronaći odgovore su:

Znate li postotak ugroženih životinjskih vrsta? Možete li zamisliti izumiranje ljudske vrste zajedno s vrstama životinja? Mislite li da će sve životinje izumrijeti u bliskoj budućnosti?

Istraživanjem literature, uglavnom na internetu, pronašle smo odgovore na ta pitanja i predstavile ih korištenjem alata Genially. Naučile smo da postoji globalna organizacija za zaštitu divljih životinja, identificirale najugroženije životinje i istražile regije svijeta gdje su najviše ugrožene.

Također smo proučavale aktivnosti najpoznatije klimatske aktivistice našeg vremena, Grete Thunberg.

Otkrile smo postojanje Crvene liste ugroženih vrsta kao najkompletnijeg izvora informacija o globalnom statusu očuvanja životinja, gljiva i biljnih vrsta.

Istraživale smo najčešće razloge izumiranja životinja. Koristeći alat za umjetnu inteligenciju "Eksperimenti s Googleom - Filter utjecaja klimatskih promjena", istraživale smo kako bi porast temperature mogao utjecati na nestanak određenih životinjskih vrsta.

Posebno smo istraživale ugrožene životinje u Europi i našoj zemlji, Hrvatskoj, za koje smo stvorile plakat (Canva), video (Canva) i kviz (Wordwall).

Sve smo sažele umnom mapom (Bubble.us), a na kraju smo programirale igru u Scratchu simbolično nazvanu "Spasi medvjede". Također smo dale nekoliko savjeta o tome što svatko od nas može učiniti kako bi izliječili svijet.

Zaključno, smatramo da su nastavak istraživanja, podizanje svijesti i globalna suradnja ključni za suočavanje s prijetnjama s kojima se životinje suočavaju te osiguravanje pozitivnijeg izgleda za biološku raznolikost. Vjerujemo da ovim projektom možemo povećati globalnu svijest o važnosti biološke raznolikosti i prijetnjama s kojima se suočavaju različite vrste životinja jer obrazovanje može dovesti do veće javne podrške svima koji ulažu napore za očuvanje životinja."

Rad možete pogledati na poveznici. https://view.genial.ly/6547fc883cef7b0011f91bcf/dossier-ugrozene-zivotinje-engleski

Voditeljica: Kristina Slišurić



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 7. 12. 2023.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju