I ove godine učenici Osnovne škole Matija Gubec Cernik uključili su se u Tangible World Cup – globalno natjecanje u programiranju koje se prenosilo uživo, zajedno s timovima iz više od 30 zemalja svijeta.
Natjecanje je globalno sponzorirao Amazon, a predstavljalo je značajnu prekretnicu jer je u njemu sudjelovalo više od 340 timova koji su igrali putem aplikacije Tangible Tournament.
Korištenjem Tangible igre za kodiranje učenici su rješavali zanimljive, nikada prije viđene izazove na deset razina težine. Ovaj jedinstveni unplugged pristup poučava ključne vještine rješavanja problema i programiranja koristeći puzzle pločice s naredbama i mobilne uređaje.
Za učenike iz Cernika ovo natjecanje bilo je mnogo više od samog nadmetanja – bila je to prilika za povezivanje s vršnjacima diljem svijeta, za doživljaj uzbuđenja međunarodnog izazova uživo te za razvoj vještina koje pomažu smanjiti kako digitalni, tako i društveni jaz.
Tangible World Cup provodi se kao dio Amazonovog globalnog ulaganja u STEM obrazovanje i razvoj zajednice, čime se osigurava da učenici bilo gdje – od ruralnih sela do velikih gradova – imaju priliku razviti vještine potrebne za budućnost.
Na natjecanju je sudjelovalo 340 timova s ukupno 1374 učenika iz 30 različitih zemalja. Naše timove pripremala je učiteljica informatike Kristina Slišurić.
Našu školu predstavljala su četiri tima:
- LabGirls – Bruna, Anđela i Ema, koje su osvojile 21. mjesto (od 340)
- 3T – Hrvoje, Fran, Marin, Martin i Nikola, koji su osvojili 36. mjesto
- CroCodiNG – Ivan, Lukas, Luka i Gabriel, koji su osvojili 88. mjesto
- iNAT – Nela, Adrian i Tamara, koji su osvojili 186. mjesto
