2014-03-21 10:19:52

Državno natjecanje iz Informatike - Infokup 2014.

U Primoštenu se od 17. do 20. ožujka održalo Državno natjecanje iz Informatike Infokup 2014. na kojem je i naša škola izborila svoje mjesto. Učenik Karlo Szabo natjecao se u kategoriji Osnove informatike i osvojio odlično šesto mjesto. Kroz fotografije i video pogledajte kako nam je bilo.

Dana 17.03.2014. nastavnica Kristina Novak i ja uputili smo se u Primošten u Hotel Zora, gdje se održavalo i ovogodišnje Državno natjecanje iz Informatike. Dugo smo putovali, od 7:15 ujutro pa sve do 16:30 h poslije podne. No, isplatilo se. Lijepo su nas dočekali u Hotelu Zora gdje smo se smjestili u sobe. Nakon sat i pol odmora, uputili smo se na otvaranje i ovogodišnjeg državnog natjecanja. Otvorenje je bilo lijepo, veselo i vedro. Kasnije smo se uputili na večeru. Te smo večeri ranije zaspali jer smo bili umorni od puta.

Sutradan je bio velik i važan dan – natjecanje . Ujutro smo se ustali rano, odmah u 7 sati kako bismo što bolje i ranije doručkovali (inače, doručak mi je u hotelu bio najbolji dio dana, mmmm J )  I u 10:00 h smo započeli s pisanjem testa. Pisanje je završilo u 11:30 h. Nakon toga, ručali smo, te se uputili na izlet. Prošli smo okolicu Primoštena, lijepo se opustili nakon natjecanja i nauživali. Kad smo se vratili, očekivali su nas rezultati natjecanja. Osvojio sam 6. mjesto! Jako sam zadovoljan, iako sam mogao osvojiti i bolje mjesto. I nastavnica je bila vrlo zadovoljna rezultatom. Službeni su rezultati bili nešto kasnije tog dana.
Nakon večere, uputili smo se u „Piano Bar“ gdje smo moj prijatelj i ja svirali klavir te proslavili osvojeno mjesto. Spavati smo išli nešto kasnije. :)

U srijedu smo se opet rano ujutro ustali na doručak. Nakon toga, išli smo u Piano dvoranu gdje su bili predstavljeni zadaci, rješenja zadataka i njihovi postotci riješenosti. Bilo je tu i raznih komentara, prijedloga i sl. Nakon ručka, malo smo se odmorili u našim sobama. Zatim je uslijedilo natjecanje za kategoriju Razvoj softvera. Pogledali smo tu kategoriju natjecanja te bodrili našeg prijatelja koji se u njoj natjecao. Kasnije smo večerali, te popili čaj u Piano Baru ;)

Došao je, nažalost, i zadnji dan natjecanja – četvrtak (20.03.2014.). Doručkovali smo, spakirali stvari i prisustvovali svečanom zatvaranju. Bilo je lijepo, zabavno i ugodno. Nakon ručka, sjeli smo u autobus i uputili se kući. U Novoj Gradiški smo bili oko 22:00 h.

Na natjecanju mi je bilo odlično! Upoznao sam mnogo novih prijatelja, ali s njih tri sam se posebno zbližio jer smo stalno bili zajedno. Također sam upoznao i različite učitelje iz različitih dijelova Lijepe Naše. Natjecanje ću pamtiti po vrlo velikom broju različitih iskustava koje sam na njemu iskusio. Sklopio sam prijateljstva i malo se odmorio.

Karlo Szabo

FOTOGALERIJA

VIDEO

Svečano otvorenje

Odmor, surfanje, pripreme, prepričavanje, ribanje i ribarsko prigovaranje...

Pred natjecanje

Nakon natjecanja

Pregledavanje ispita s članovima državnog povjerenstva

Zmajevo oko

Marina Frapa

Jurlinovi dvori

Karlova ulica :)

Kod crkve Sv. Jurja u Primoštenu

Primoštenske ulice

U crkvi

Uživanje i odmor

Proslava dobrog mjesta - Tea time :)

Uspjeh

Nova prijateljstva - Juraj, Blanka, Ana, Luka, Karlo, Kristina, Petar

Idemo na sok

Častimo se pred odlazak kući s najljepšim pogledom