2013-04-17 19:50:19

Karlo na državnom LiDraNo-u

Na ovogodišnju državnu smotru LiDraNo 2013. pozvan je učenik naše škole Karlo Szabo koji je izveo monolog "Domaća zadaća", a čiji je nastup pripremila učiteljica Monika Kovarbašić. Pročitajte dojmove iz Primoštena.

Ove se godine državna smotra LiDraNo održala u Primoštenu od 07. 04. 2013. do 09. 04. 2013. Nastavnica Monika Kovarbašić i ja krenuli smo s Autobusnog kolodvora u 4:45 h. Bila je to vrlo mala žrtva za ono što nas je dočekalo u Primoštenu. Nakon punih 7 sati vožnje (uz pauze) stigli smo u prelijepi hotel Zora. U njemu se također i odvijao cijeli program smotre. Hotel je bio zaista prekrasan! Prostran i lijepo uređen, povezan s jednim prolazom, ima mnogo soba, nalazi se uz samo more pa smo imali i pogled na more, za doručak, ručak i večeru bio je švedski stol, IMA BAZEN...

Kad smo stigli u nedjelju, ručali smo i smjestili se u svoje sobe. Zatim smo otišli na pokuse za pojedinačne i scenske skupne nastupe, gdje sam probao svoju izvedbu na toj pozornici. U 20:00 h svečano se otvorio LiDraNo 2013. Zatim su uslijedili nastupi. Mi smo nastupali u ponedjeljak s već spomenutim monologom "Domaća zadaća". Pozornica mi se baš i nije svidjela pa sam se na njoj osjećao malo čudno. Reflektori su mi bili upereni ravno u oči, tako da nisam vidio ništa ispred sebe. Iz publike su dopirali smijehovi jer je monolog humorističan. To mi je bilo drago čuti jer nisam vidio lica ikoga u publici. No, trebao bih se na to naviknuti.

Zadnjeg dana (u utorak) održan je okrugli stol za  pojedinačne nastupe. Njega su predvodili već svima nama poznati i priznati glumci, Vlasta Ramljak i Luka Dragić. Oni su komentirali sve nastupe, pa tako i naš. Od njih sam mogao doznati mnogo malih tajni glumačkog svijeta.

Nakon okruglog stola, uslijedilo je svečano zatvaranje i polazak kući. Osim poznatih glumaca, upoznali smo i poznate pisce čija se neka djela nalaze na našem popisu lektira, pr. Damir Miloš te prof. Željku Horvat - Vukelja koja je otvorila LiDraNo i koja je uvijek  rado viđen gost na našim Susretima pjesnika Slavonije i Baranje.

No, doživljaj mi ne bi bio potpun da se nisam mogao s nekim družiti cijelo vrijeme. Na državnoj smotri LiDraNo bili su i učenici iz OŠ Ljudevita Gaja. S njima sam se kupao, zabavljao, šetao po staroj gradskoj jezgri Primoštena... Čak sam ugledao i dupina.

Upoznao sam mnogo svojih vršnjaka s kojima sam podijelio svoja iskustva.

Bilo je odlično! Taj ću doživljaj pamtiti zauvijek!.