2013-04-02 19:19:22

Geografija

Na satu Geografije povodom Svjetskog dana voda učenici petih i šestih razreda s učiteljem Ivanom Adžićem proučavali su prirodno zaštićena područja Amerike kojima je voda najznačajniji element, proučavali su vode stajaćice i tekućice, a bili su i na terenu. Pogledajte...

Zadaci nastave:

suradničim oblikom učenja imenovati i objasniti prirodno zaštićena područja Amerike kojima je voda najznačajniji element (Yellowstone, Grand Canyon, Amazona, Iguazu slapovi). Objasnit kako neravnomjerni raspored voda u prirodi utječe na živi svijet, za vode stajaćice i tekućice navesti primjer njihove važnosti, nabrojati najveće onečišćivače potoka, rijeka, jezera i mora te predložiti mjere za njihovu zaštitu.

ukazati na potrebu zaštite prirode i brigu za njezino razumno korištenje, razvijati ekološku svijest o očuvanju prirode, a posebice zaštićena područja.

Aktivnosti:

u grupama izraditi plakat na zadanu temu i sa zadanim materijalima 5. razred - kako neravnomjeran raspored voda u prirodi utječe na živi svijet.  Za vode stajaćice i tekućice navode primjere njihove važnosti, nabrajaju najveće onečišćivače te predlažu mjere za njihovu zaštitu. Objašnjavaju kruženje vode u prirodi, isparavanje, kondenzaciju te agregatna stanja vode učenici izrađuju plakate u skupinama, a nakon toga ih prezentiraju i zajednički ocjenjuju 5. a razred - izlazak na teren do potoka Šumetlica. Uočavanje na koji način tekućice usijecaju reljef i oblikuju svoju dolinu, određivanje lijeve i desne strane tekućice, mjerenje temperature zraka u razredu i na obalama potoka 6. razred - izrada plakata na temu nacionalnih parkova Amerike (Yellowstone, Grand Canyon, Amazona, Iguazu slapovi). Uočavanje nemjerljive važnosti vode u njihovom izgrađivanju.

 

 

 

 


Osnovna škola "Matija Gubec" Cernik