2013-04-03 19:27:11 Matematika Učenici 5. razreda i učiteljica Kata Ordanić na satu matematike povodom Svjetskog dana voda učili su Proširivanje i skraćivanje razlomaka, a učenici osmih razreda Volumen valjka. Kako su u to uključili i vodu pročitajte u nastavku. 5. razred Cilj: mjerenjem količine vode doći do spoznaje proširivanja i skraćivanja razlomaka Aktivnosti: mjerenjem i prelijevanjem vode pomoću čaša iz veće u manje i obrnuto, te zapisivanjem pomoću razlomaka potaknuti učenika na zaključivanje i oučavanje jednakosti razlomaka iz zapisa definirati: jednakost razlomaka proširivanje razlomaka skraćivanje razlomaka primjeniti stečeno znanje na primjerima iz života kapanje vode iz slavine - gubitak vode korisno korištenje vode - zatvaranje slavine kod pranja ruku, zubi, tuširanja i slično
8. razred Cilj: mjerenjem i izračunom ispitati zalihe vode u bunarima; naučiti kontrolirati potrošnju vode te potrošnju električne energije i čuvanje istih Aktivnosti: pregledati podatke i tablice učenika koje su prikupili na terenu te ih po potrebi dopuniti (Učenici su u svakom selu trebali odabrati 15 bunara, izmjeriti njihovu dubinu, promjer i dubinu vode. Učenici su mjerili i vrijeme pranja ruku, zubi, tuširanje te količinu vode koja se potroši kao i temperaturu tople vode.) na osnovu prikupljenih podataka svaka će grupa popunjavati ostale kolone u svojim tablicama i raditi izračune grupe će prezentirati svoj uradak i donijeti određene zaključke: Kolika nam je zaliha vode u bunarima kolika nam je dnevna potrošnja koliko dugo bi ta zaliha trajala da ne dotiče nova voda koliko dnevno u prosjeku trošimo hladne vode (sobne temperature), a koliko tople vode koliko nam za toplu vodu treba električne energije koliko za tu energiju trebamo platiti
|
Osnovna škola "Matija Gubec" Cernik |