2013-04-03 18:58:10 Biologija Na satu Biologije povodom Svjetskog dana voda učenici sedmih razreda obrađivali su temu: Vrste onečišćenja i pročišćavanje otpadnih voda, a učenici osmih razreda Voda u našem tijelu. 7. razred Cilj - objasniti važnost očuvanja vode kao važnu komponentu u opstanku čovjeka i drugih vrsta živih bića; navesti vrsta onečišćenja i zagađenja, opisati primjere ugroženosti vodenih ekosustava u vlastitoj o okolini, prepoznati na fotografijama vrste onečišćenja, opisati posljedice zagađenja vode za vodene ekosustave, povezati uništenje ekosustava voda sa zdravljem i potrebama čovjeka Aktivnosti: motivacijski razgovor usmeno izlaganje uz prikaz fotografija onečišćenja i zagađenja podjela zagađenja na mehanička, biološka, kemijska podjela učenika u grupe koji izrađuju plakate 1. grupa - Utjecaj ispuštanja komine nakon pečenja rakije u potok 2. grupa - Ispuštanje kanalizacijskih voda u more - problem cvjetanja mora 3. grupa - Izrada nacrta uređaja za pročišćavanje otpadnih voda 4. grupa - Kako onečišćenje voda utječe na naše zdravlje (primjer Miamata bay) 5. grupa - Kako probuditi svijest o važnosti očuvanja vodenih ekosustava kod lokalnog stanovništva? izlaganje i interpretacija plakata
8. razred Cilj: uočiti prisutnost vode u važnim biokemijskim procesima našeg tijela Aktivnosti: motivacijski razgovor ponavljanje kemijskih i fizikalnih osobina vode usmeno izlaganje uz postavljanje pitanja učenicima - voda u tkivima čovjeka i biokemijskim reakcijama u ljudskom tijelu računanje postotka vode u pojedninim tkivima čovjeka zašto smo žedni kad slučajmo popijemo morsku vodu ili jedemo slanu hranu? ponavljanje |
Osnovna škola "Matija Gubec" Cernik |