2013-04-03 18:41:23 Priroda Na nastavi prirode učenici petih razreda učili su Svojstva vode, a učenici šestih razreda Obilježja kopnenih voda. Pogledajte što su sve naučili predvođeni učiteljem Goranom Vincetićem. 5. razred Cilj: uočiti nekoliko najvažnijih osobina vode Postignuća učenika nakon sata: navesti najvažnija svojstva vode - otapalo, tri agregatna stanja, isparavanje, temperatura vode; objasniti sastav mineralne vode s naljepnice, opisati kružni tok vode na primjeru iz svakodnevnog života, navesti svojstva pitke vode Aktivnosti: motivacijski razgovor praktični radovi koje odrađuju učenici voda je otapalo sastav mineralne vode tlak i uzgon mjerenje temperature vode utjecaj oblika na plovnost tijela u vodi razgovor , pisanje zaključaka i crtanje rješavanje radnog listić - Kružni tok vode i zajednička analiza problemski zadaci Zašto je riba s trbušne strane svjetle, a s leđne strane tamne boje? Zašto u perilicu rublja ubacujemo tablete kao što je Calgon? Zašto je zima blaža i toplija u krajevima uz more? Zašto kišno ljeto nepovoljno utječe na berbu soli?6. razred Cilj: navesti karakteristike kopnenih voda u usporedbi s morskim vodama Postignuća učenika nakon sata: navesti osnovna kemijska i fizikalna svojstva vode (agregatna stanja, prozirnost, sastav, temperatura, svjetlost); objasniti kružni tok vode u prirodi, obrazložiti razlike u svojstvima vode na kopnu i morske vode, navesti razliku u količine slatke i slane vode na Zemlji, prepoznati najvažnije slatkovodne sustave u našoj domovini, navesti koristi i važnost vode za čovjeka Aktivnosti: uvod u sat - skica, razgovor u paru učenici rješavaju radne listove oslanjajući se na presznanje stečeno prilikom obrade prethodnih sadržaja provjera rada učenika - zajedničko komentiranje odgovora prikaz fotografija kopnenih voda dogovor o daljnjim aktivnostima |
Osnovna škola "Matija Gubec" Cernik |