2013-03-24 17:12:50 Integrirani dan voda u 4. a razredu Učenici 4. a razreda s učiteljicom Karmelom Marić u petak su na blok satu hrvatskoga jezika i satu razrednika kroz mnoštvo različitih aktivnosti obilježili Svjetski dan voda. Pogledajte što su sve radili i kako im je bilo. Cilj svih aktivnosti bio je međusobnim prožimanjem različitih nastavnih sadržaja potaknuti učenike na stvaranje ispravnog stava o važnosti vode za život na zemlji te ih osposobljavati za njezino čuvanje i zaštitu. Aktivnosti: podjela učenika u skuine - pojmovi zapisani na kapljicama (more, rijeka, bara, ocean, potok, kapljica) igra asocijacija (konačni pojam VODA) razgovor na temu kako bi se učenici osjećali da jutros kada su išli u školu nije bilo vode prezentacija na računalu: što se obilježava 22. ožujka ponavljanje sadržaja iz prirode i društva (svojstva vode, stanja vode, oblik vode, ledište, vrelište, kruženje vode u prirodi, nalazišta vode), iz hrvatskog jezika (veliko slovo u nazivima voda), iz matematike (mjerne jedinice za tekućinu) rješavanje matematičkog zadatka pisanje razmišljanja o izreci (Voda je život, Vode za piće u svijetu sve je manje, Bez čiste i zdrave vode nema života, I ti možeš pomoći sačuvati pitku vodu, Zbog zagađene vode mnoge su biljke i životinje ugrožene, O našem ponašanju ovisi u kakvom čemo okolišu živjeti) vođa skupine izvlači listić s izrekom svaki član skupine napiše svoje razmišljanje o izreci učenici iznose svoja razmišljanja igra "avioni/poplava" razgovor - Što za tebe znači voda?, Što je sve za tebe voda? tumačenje izreka: On je uvijek išao krivim putem. Mudro je izabrala pravi put. interpretativno čitanje basne: Dva potočića - Rikard Katalinić Jeretov analiza basne, jezična analiza basne lirska meditacija s glazbenom podlogom (skladba Vltava) stvaralački rad - pisanje priče Putovanje jedne kapljice, čitanje uradaka i postavljanje na pano kviz za kraj i evaluacija nastavnog danaU privitku pogledajte prezentaciju koja nam je pomogla u realizaciji današnjeg dana.
|
Osnovna škola "Matija Gubec" Cernik |