preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kada zvono zvoni?

1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 9:55 - 10:40
4. sat: 10:45 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat: 12:20 - 13:05

 

KALENDAR
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Svjetski dan voda

Održiva energija

ČUVAJMO ŠUME

NAGRADE

Vijesti

Knjižnica – korištenje enciklopedije

Učenici trećih razreda uz Svjetski dan voda s našom knjižničarkom Kristinom Dujmović učili su o enciklopedijama. Što su sve pritom naučili pogledajte u nastavku.


Cilj sata:

Upoznati učenike s enciklopedijom kao izvorom učenja i znanja, razvijati sposobnost samostalnog traženja i pronalaženja informacija te pripremati učenike za cjeloživotno obrazovanje.

Učenici će:

  • se upoznati s raznovrsnim izvorima informacija i njihovom ulogom u proširivanju znanja
  • pronaći traženu obavijest u dječjoj enciklopediji služeći se kazalom i abecednim redom
  • prepoznati najpoznatije biljke i životinje voda tekućica i voda stajaćica te Jadranskog mora

Aktivnosti:

  • Propitivanje sadržaja o vodama tekućicama i stajaćicama te moru koje su učenici na prethodnim satovima Prirode i društva usvojili. Usmjeravanje na druge izvore informacija, tj. dječju enciklopediju.

  • Najava teme – korištenje enciklopedije u powerpoint prezentaciji. Učenici pišu naslov u svoju bilježnicu: "Enciklopedija"

  • Knjižničarka objašnjava da enciklopedije spadaju u priručnike (referentnu zbirku). Objasniti što su priručnici, vrijednost priručnika, u svakoj školskoj knjižnici jer su pomoć učenicima u učenju i istraživanju.

  • Objasniti što je enciklopedija – cjelokupno ljudsko znanje. Pokazati kako se služiti enciklopedijom uz pomoć sadržaja, kazala i abecednog reda.

  • Učenicima daje zadatke pomoću kojih provjeravaju znanje abecede. Učenici trebaju poredati pojmove abecednim redom. Knjižničarka navodi, uz pokazivanje, da postoje različite vrste enciklopedija: opća, specijalizirana, dječja.

  • Enciklopedije na različitim medijima, a danas i online enciklopedije. Naglasiti nepouzdanost wikipedije i usmjeriti učenike na korištenje Proleksis enciklopedije. Pokazati kako se koristi.

  • Pri kraju prezentacije, u sažetku, istaknuti su najvažniji pojmovi koje učenici pišu u svoje bilježnice.

  • Učiteljica najavljuje da će učenici danas biti istraživači koji će istraživati o biljnom i životinjskom svijetu voda tekućica, voda stajaćica i mora.

  • Podjela učenika u skupine.

  • Učiteljica daje skupinama radne listiće sa zadacima i detaljnijim opisom zadatka te daje i  usmene upute za rad.

  • Učenici ovisno o dobivenoj temi rade u skupinama. Trebaju napraviti:

    • detaljno proučiti zadatak

    • podijeliti zadatke među članovima skupine

    • uz pomoć kazala i sadržaja potražiti u enciklopedijama odgovore na pitanja

    • objediniti odgovore svih članova skupine u oblik teksta

  • Učiteljica obilazi učenike, prati njihov rad i savjetima pomaže po potrebi. Nakon što sve skupine završe zadatak pozovu učiteljicu koja im pregleda rad.
  • Skupine predstavljaju rezultate svog istraživanja ostatku razreda. Komentar i pohvale za rad.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Slišurić   datum: 17. 4. 2013.

e-Dnevnik


Škola za život


Školska prehrana

PODRUČNE ŠKOLE

Kakvo je vrijeme?

 


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • Carnet
 • Portal Škole
 • HSIN
 • AZOO
 • NCVVO
 • Office 365

Tražilice
 • Google
 • Yahoo
 • AskForKids

Priroda

Časopisi
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Meridijani
 • PC CHIP


Anketa
Kad odrastem bit ću:









Posjetite...


webmail

portal za škole

 





preskoči na navigaciju